Wirtualny Sekretariat

Ile razy jadąc w podróż służbową, miałeś poczucie niezałatwionych spraw? Czy wiesz, że blisko 50% transakcji nie dochodzi do skutku przez nieodebrany telefon lub zbyt późną reakcję na zapytanie klienta? Czy stać Cię na to, żeby generować 2x mniejsze zyski z tak prozaicznych powodów?

Wirtualny Sekretariat to idealne rozwiązanie dla firm, które do prawidłowego funkcjonowania potrzebują w pełni funkcjonalnego biura, a jednocześnie poszukują oszczędności w tym zakresie. Fizyczny wynajem lokalu często wiąże się z wysokimi opłatami, koniecznością zakupu wyposażenia i zatrudnieniem osoby do obsługi biura.
Nasza usługa pozwala znacznie ograniczyć te koszty, poprzez zdalną obsługę Państwa przedsięwzięć, realizowaną przez profesjonalny personel. Wirtualni asystenci zapewniają w pełni funkcjonalną obsługę biura firmy za kwotę wielokrotnie niższą w stosunku do kosztów generowanych przez tradycyjne biura.

Poznaj szereg korzyści i oszczędności wynikających z korzystania z usług wirtualnej asystentki w Twojej firmie:

  • Ograniczenie kosztów związanych z wynajmem biura – średnio 2000 – 4000 zł miesięcznie
  • Ograniczenie kosztów związanych z etatem sekretarki (wynagrodzenie, ZUS i podatki) – średnio 3000 – 5000 zł miesięcznie
  • Ograniczenie kosztów związanych z wyposażeniem stanowiska pracy – średnio 2000 – 3000 zł jednorazowo
  • Ograniczenie kosztów związanych z obsługą biurową i prowadzenia dokumentacji pracowniczej – średnio 400 zł miesięcznie
  • Zwiększenie poziomu obsługi klienta, dzięki zagwarantowaniu kontaktu z firmą
  • Zapewnienie profesjonalnej obsługi połączeń telefonicznych przez wykwalifikowaną, przeszkoloną osobę
  • Rozliczenie tylko za realnie przepracowane godziny (brak abonamentu!)
  • Oszczędność czasu, który możesz przeznaczyć na rozwój Twojej firmy
  • Zapewnienie działania firmy, podczas gdy jesteś na spotkaniu biznesowym, szkoleniu, wyjeździe służbowym lub urlopie

Łączne oszczędności miesięczne: średnio 5400 – 9400 zł
Łączne oszczędności jednorazowe: 2000 – 3000 zł

Oferta standardowa:

  • Dedykowany numer stacjonarny (możliwość ustawienia przekierowania z dotychczasowych numerów firmy)
  • Dowolne godziny funkcjonowania sekretariatu od 08:00 do 21:00, od poniedziałku do piątku
  • Przyjmowanie dowolnej liczby połączeń (w tym możliwość przedstawienia podstawowej oferty firmy)
  • Wykonywanie połączeń (w tym prosta sprzedaż – poinformowanie klienta o ofercie firmy, wysłanie oferty mailem)
  • Praca na oprogramowaniu typu CRM do zarządzania sekretariatem
  • Odbieranie korespondencji + skan i wysyłka mailowa (adres do korespondencji)
  • Powiadomienia SMS o zdarzeniach
  • Obsługa korespondencji mailowej
  • Obsługa kalendarza

Zastanawiasz się jak to działa? Sprawdź przykład funkcjonowania wirtualnego sekretariatu

  • Klient wybiera numer Twojej firmy (możliwość przekierowania na nasz numer)
  • Twoja recepcjonistka odbiera połączenie i wita klienta we wcześniej ustalony sposób
  • Wirtualna asystentka/ asystent notuje pytanie klienta lub udziela odpowiedzi w podstawowym zakresie (jeżeli nie zna odpowiedzi przekierowuje telefon do Ciebie lub notuje pytanie i przekazuje je Tobie w ustalonej formie – mailowej lub telefonicznej)
  • Szczegóły kontaktu wpisywane są do kalendarza lub systemu CRM, w którym znajdziesz całą historię kontaktów lub jako lista kontaktów wysyłana na koniec dnia roboczego

Ile to kosztuje?

Do każdego klienta i każdego zlecenia podchodzimy indywidualnie. Wysokość naszego wynagrodzenia uzależniona jest od rodzaju świadczonych usług, ilości czasu, który poświęcamy na ich realizację, oraz od stopnia ich skomplikowania.

Masz pytania? Zadzwoń +48 794 203 406 / Napisz