13 najlepszych bezpłatnych narzędzi online dla właścicieli małych firm

Powiedzieliśmy to już wcześniej i powiemy to jeszcze raz – internet jest świetną rzeczą dla przedsiębiorców. Możesz założyć firmę online, która nie ma gotówki,jeśli chcesz ciężko pracować i nauczyć się robić większość rzeczy dla siebie. W duchu utrzymywania niskiego poziomu biznesowego niskiego i efektywnego zarządzania przepływami pieniężnymi (są one bezpośrednio powiązane ze sprzedażą, wydatkami ogólnymi i administracyjnymi na rachunku zysków i strat), zdecydowaliśmy się skompilować listę naszych ulubionych bezpłatnych narzędzi online dla właścicieli małych firm. W żadnej kolejności nie ma tutaj 13 najlepszych darmowych narzędzi online dla właścicieli małych firm.

Obserwatorium 
Zarządzanie witrynami z recenzjami online może być uciążliwe, ale Obserwatorium pomaga właścicielom firm wyciąć hałas i dostać się do tego, co ważne: zwiększenie zaangażowania. To narzędzie pozwala użytkownikom importować listę poprzednich klientów i zapraszać ich do pozostawienia recenzji na stronach z recenzjami, w których najbardziej potrzebują opinii. Następnie informuje klientów użytkownika o krokach związanych z tym, jak go opuścić. Jest to doskonałe narzędzie do ulepszania ocen online. Trzeba przyznać, że ten jest nasz; stworzyliśmy Obserwatorium, aby pomóc niektórym naszym klientom w problemach, z jakimi muszą zmagać się z opiniami klientów. Spójrz na Obserwatorium i daj nam znać, co myślisz.

Rachunek falowy

Rachunkowość to skomplikowana dziedzina, w której należy się zająć, jeśli nie masz formalnego wykształcenia w zakresie rachunkowości lub finansów, a nie masz dedykowanego księgowego personelu. Fala rachunkowości  istnieje, aby wypełnić tę lukę w wiedzy, która istnieje w wielu małych firmach. Pomaga, umożliwiając wystawianie faktur klientom, rejestrowanie płatności, wystawianie notatek na temat każdej transakcji oraz tworzenie zestawień dochodów i bilansów dla Ciebie. Przyjdź sezon podatkowy, ta informacja jest bardzo pomocna. Możesz nawet przesłać paragony!

WordPress

W naszych opiniach WordPress jest najbardziej funkcjonalnym, elastycznym i łatwym w użyciu systemem zarządzania treścią (CMS). Jest open source, całkowicie darmowy i ma bardzo silne poparcie społeczności od programistów i użytkowników na całym świecie. Jako firma zajmująca się marketingiem cyfrowym i medialnym, zachęcamy klientów do tego, aby opracowali całkowicie niestandardowe motywy WordPress dla swoich firm, ale istnieją tysiące niedrogich gotowych motywów dla osób z ograniczonym budżetem. Wydaje się, że istnieją nieskończone wtyczki, które rozszerzają możliwości twojej witryny WordPress. Jest szybki i łatwy do zainstalowania na twoim serwerze sieciowym. Możesz pobrać WordPress bezpośrednio ze swojej strony internetowej  lub skontaktować się z nami, a my zainstalujemy WordPress na twoim serwerze .

WooCommerce

WooCommerce łączy się z naszym zaleceniem WordPress, ponieważ jest to rozbudowana wtyczka z wieloma dodatkami. Pozwala użytkownikom dodać możliwości e-commerce do swojej strony internetowej obsługiwanej przez WordPressa w ciągu kilku minut. Łatwo jest dodawać produkty, integrować partnerów wysyłkowych i bramki płatności (patrz pasek poniżej) oraz dostosowywać podatki i ceny. WooCommerce jest całkowicie bezpłatny w swojej podstawowej formie i nie zajmuje procenta sprzedaży. W naszej opinii WooCommerce jest jednym z najszybszych, najtańszych i najłatwiejszych sposobów na rozpoczęcie sprzedaży produktów lub usług online w bezpieczny sposób. Pobierz wtyczkę WooCommerce dla WordPress za darmo tutaj .

Stripe

Stripe to łatwy w implementacji procesor płatności internetowych. Można go za darmo wdrożyć i nie ma opłaty instalacyjnej ani miesięcznej, ale pobierają one niewielką opłatę za transakcję, tak jak robią to wszystkie firmy przetwarzające karty kredytowe. Z naszego doświadczenia wynika, że ​​Stripe jest jednym z najłatwiejszych do wdrożenia procesorów płatności. Łatwo łączy się z WooCommerce i wieloma innymi popularnymi platformami e-commerce. Szybko stał się jednym z największych konkurentów PayPala, ponieważ struktura opłat jest znacznie prostsza i w wielu sytuacjach staje się tańszym procesorem. Spójrz na Stripe już dziś .

Aplikacje Google

Google Apps to ogromny zestaw narzędzi dla firm, od jednoosobowych do pełnych. Aby skorzystać z niektórych aplikacji biznesowych Google, należy uiścić miesięczną opłatę, ale wiele usług można uzyskać bezpłatnie. Dokumenty Google (konkurent Microsoft Word), Arkusze Google (konkurent Microsoft Excel), Prezentacje Google (konkurent Microsoft PowerPoint) i Dysk Google (konkurent Microsoft SkyDrive) oferują niezrównaną współpracę z klientami, pracownikami i innymi zainteresowanymi stronami. Formularze Google pozwalają zbierać cenne informacje, ankiety i inne informacje od klientów do analizy. Google Hangouts umożliwia błyskawiczną komunikację (czat), czat głosowy i wideokonferencję zarówno z klientami, jak i pracownikami. Trudno pokonać aplikacje Google za cudowną cenę za darmo.


REKLAMA


Nic dziwnego, że kolejne bezpłatne narzędzie danych od Google tworzy tę listę. Google Analyticsto świetne narzędzie do dostarczania informacji o przeglądarkach Twojej firmy. Wyświetlane są dane geograficzne, dane urządzenia (mobilne, przeglądarka itp.) Oraz dane językowe każdego z Twoich widzów. Potężna platforma dostarcza również informacje o tym, skąd pochodzą użytkownicy Twojej witryny, niezależnie od tego, czy znaleźli Twoją witrynę za pośrednictwem innej witryny, bezpłatnego wyszukiwania, reklam typu “pay-per-click” czy mediów społecznościowych. Oprócz dostarczania informacji o użytkownikach, Google Analytics można skonfigurować tak, aby śledził określone działania lub cele w Twojej witrynie. Może to obejmować zapisy na listę biuletynów e-mail, zakupy w sklepie e-commerce lub wiele innych pozytywnych interakcji. Firmy potrzebują danych i muszą być w stanie zrozumieć ich dane.

MailChimp

Podczas gdy istnieją inni dostawcy biuletynów biznesowych, mamy najlepsze doświadczenia z MailChimp. W chwili publikacji tego posta MailChimp oferuje 12 000 darmowych e-maili wysyłanych miesięcznie do 2000 różnych kontaktów. Marketing e-mailowy raz po raz był sprawdzany jako jeden z najskuteczniejszych sposobów reklamy i zwiększania sprzedaży w sklepie internetowym. MailChimp oferuje bezpłatne szablony, samouczki marketingowe i edukację oraz edytor szablonów e-mail typu przeciągnij i upuść, dzięki czemu projektowanie i wysyłanie skutecznej kampanii e-mail marketingowej jest bardzo łatwe dla każdego właściciela firmy.

HelloSign

Uzyskanie prawnie wiążących dokumentów jest zawsze uciążliwe dla zadania, ale jest całkowicie konieczne. W przeszłości, jako freelancer, ciężko nauczyłem się, jak ważne jest posiadanie umów z klientami. Ma to na celu zarówno ochronę, jak i klienta. HelloSign umożliwia firmom wysyłanie umów za pośrednictwem poczty elektronicznej, aplikacji Google, a nawet wielu innych platform, w celu otrzymania szybkich, prawnie wiążących podpisów cyfrowych. Skraca to czas oczekiwania na pocztę ślimaka i usuwa problem z drukowaniem setek stron, skanowaniem ich i wysyłaniem z powrotem jako duży załącznik. HelloSign może być ogromnym zaoszczędzonym czasem i cennym zasobem archiwalnym . Darmowa wersja pozwala na trzy podpisane dokumenty miesięcznie.

Zenefity

Zenefits to ciekawe podejście do zapewniania zasobów ludzkich (HR) dla firm o różnych kształtach i rozmiarach. Posiada rozwiązania dla listy płac, śledzenia czasu, korzyści, pozyskiwania talentów, zgodności i zarządzania. Firma zarabia pieniądze od zewnętrznych dostawców usług. Zmniejszają ilość papierkowej roboty związanej z funkcjami działu zasobów ludzkich, automatyzują wiele procesów i stworzyli łatwą w zarządzaniu platformę, która może zostać udostępniona zarówno zarządowi, jak i pracownikom. Widząc, że Zenefits jest bezpłatne dla pracodawców, nie ma nic złego w szukaniu więcej informacji na temat automatyzacji HR .

Zoho CRM

Zoho oferuje wiele narzędzi dla biznesu, ale koncentrujemy się na ich bezpłatnym menedżerze relacji z klientami (CRM). Zoho CRM, podobnie jak każdy inny CRM, ma być narzędziem do zwiększania sprzedaży poprzez oferowanie przypomnień o kontaktach i obserwacjach, śledzenie potencjalnych klientów, analizowanie danych, prognozowanie i śledzenie przychodów, udostępnianie dokumentów i inne. Podobnie jak w przypadku większości innych na tej liście, firmy mogą uzyskać dostęp do bezpłatnej wersji produktu Zoho, ale mogą spodziewać się więcej za więcej niż dziesięć kont pracowników i rozszerzone funkcje. Aby dowiedzieć się więcej o tym, jak Zoho CRM może pomóc Twojej firmie zwiększyć sprzedaż i uczyć się na podstawie jej danych, sprawdź ich stronę internetową .

SocialMention

SocialMention to potężne narzędzie do śledzenia rozmów online na temat marki Twojej firmy. Nawet jeśli Twoja firma nie ma kont w serwisie społecznościowym (Facebook, Twitter, Instagram itp.), Klienci mogą rozmawiać o Twojej firmie online. Ważne jest, aby móc znaleźć te rozmowy i zaangażować klientów, którzy są zadowoleni lub zdenerwowani swoim doświadczeniem w Twojej firmie. SocialMention pomoże ci łatwo znaleźć i skomentować te interakcje, a najlepsze jest to, że jest bezpłatny. Zacznij angażować swoich klientów i zwiększać wartość marki .

SurveyMonkey

SurveyMonkey istnieje już od jakiegoś czasu i zyskał sobie miano lidera w dziedzinie ankiet online. Prowadzenie ankiet online jest jednym z najskuteczniejszych i najtańszych sposobów przeprowadzania badań rynku pierwotnego, ponieważ można go łatwo powiązać z konwersjami po podziękowaniach lub kampaniami e-mail marketingu. Podczas gdy istnieje wiele rzeczy do powiedzenia na temat zbierania i analizowania danych z działań klienta, może być jeszcze więcej do powiedzenia na bezpośrednie odpowiedzi od tego klienta. SurveyMonkey oferuje bezpłatne ankiety online z ograniczonymi funkcjami i bardziej dogłębne pomiary za pomocą płatnych planów .

To tylko 13 z naszych ulubionych darmowych narzędzi online dla małych firm. Jeśli korzystasz z innych bezpłatnych narzędzi dla małych firm, zostaw niektóre informacje na temat narzędzia i dlaczego ci się podoba w komentarzach poniżej!


Czy ta informacja była pomocna?